انجمن فرهنگی و نیکوکاری احسان

در زمینه فرهنگ، نیکوکاری و انسان‌دوستی

انجمن فرهنگی و نیکوکاری احسان

در زمینه فرهنگ، نیکوکاری و انسان‌دوستی

انجمن در این چند روز...

مروری بر اخبار انجمن در روزهای اخیر:


  • پنجشنبه ۱۳ بهمن: جمعی از اعضای انجمن، از سالمندان آسایشگاه کهریزک بازدید کرده و با آنان گفت و گو نمودند. طی این دیدار، هدایایی از قبیل جوراب و تنقلات بسته بندی شده به آنها اهدا شد. به گزارش یکی از بازدید کنندگان، وضعیت سالمندان در یکی از بخشها بسیار نابسامان و ناراحت کننده بود. در این بخش، سالمندانی نگهداری می‌شدند که قادر به انجام هیچ کاری - حتی جابه‌جایی خود- نبودند. در بخش دیگری نیز سالمندان روشندل و نابینا حضور داشتند.
  • پنجشنبه ۱۳ بهمن: یازدهمین جلسه شعرخوانی انجمن به یاد آرتور رمبو، بنیانگذار شعر نو در فرانسه و ادبیات جهان با حضور یازده نفر از اعضای جوان انجمن برگزار شد. در این جلسه علاوه بر معرفی رمبو و خواندن برخی از اشعار او، دوستان به خواندن اشعار خود و یا شاعران دیگر پرداختند. قرار شد در آینده نزدیک فیلم داریوش مهرجویی درباره آرتور رمبو به نمایش درآید.
  • جمعه ۱۴ بهمن: چهارمین برنامه نمایش و نقد فیلم با حضور سی نفر از اعضای انجمن و با نمایش فیلم گاندی ساخته ریچارد آتن برو برگزار شد که به دلیل طولانی بودن فیلم فرصت نقد و بررسی آن از دست رفت. این فیلم به معرفی و نمایش زندگی و اندیشه‌های مهاتما گاندی پرداخته و از جمله فیلمهای پر خرج سینمای هالیوود به شمار می رود. بن کینزلی در این فیلم در نقش مهاتما گاندی بازی کرده است. یکی از برجسته ترین نکات این فیلم انتخاب بازیگران و گریم بسیار خوب آنها بود به طوری که گاندی، نهرو، جناح، مولانا و حتی همسر گاندی بسیار به شخصیت های واقعی شان شباهت ظاهری داشتند.
  • شنبه ۱۵ بهمن: نخستین برنامه کارگاه آموزش با موضوع کارآفرینی و با حضور هشت نفر از اعضای انجمن برگزار شد و طی آن زهرا قیاسی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی به معرفی کارآفرینی و نظام ارزشی آن پرداخت. به زودی مقاله و نمودارهای مربوط به این کارگاه در وبلاگ قرار داده خواهد شد.
نظرات 2 + ارسال نظر
صابر یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ

با تشکر از حسین عزیز بخاطر تهیه این اخبار
و تمامی دوستانی که با دلگرمی و حضورشان در برنامه ها مسبب پیشرفت و حرکت رو به جلوی انجمن می باشند.

همیاران خیراندیش یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

مدیریت محترم
همانگونه که مستحضریددیابت بیماری مرموز و البته قابل کنترلی است که چنانچه جدی گرفته نشود عوارض غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت وبا توجه به این واقعیت که 50% بیماران دیابتی از بیماری خود اطلاعی ندارند اهمیت اطلاع رسانی دو چندان میگردد.
در همین راستا شرکت همیاران خیر اندیش که در زمینه ارائه خدمات به بیماران دیابتی در سراسر کشوربویژه حمایت ازکودکان دیابتی نیازمند فعالیت دارد، به منظور رفاه حال این عزیزان و ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان اقدام به توزیع رایگان دستگاه اندازه گیری قند خون ونیزعرضه دستگاه فشارخون وسایرملزومات وموادغذایی رژیمی -–دیابتی به آنان نموده است.خواهشمنداست بانصب این اطلاعیه درمعرض دیدعموم ویابهرطریق مقتضی با هدایت کلیه افراد دیابتی جهت استفاده از تسهیلات مذکوربویژه معرفی کودکان دیابتی نیازمند به این مرکز مارادرپیشبرد این امرانساندوستانه وخداپسندانه یاری فرمایید. تلفنهای تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر
44668707-44668706
DIABETYARAN@YAHOO.COM
WWW.DIABETYARAN.COM

آدرس مرکز توزیع :تهران_ اکباتان –فاز1-– سوپر 6- طبقه همکف -پلاک 3-شهرک وند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد